Friday, March 14, 2008

PILIHANRAYA UMUM KE-12

assalamualaikum..dah lame aku tak mengarang kat blog aku nie.ye lah sibuk dengan pilihanraya kan.(mcm aku lak yang jadi calon)..alhamdullilah segalanye berjalan dengan baik..walaupun kite semua dengar@tengok@mengalami sendiri peristiwa kat Terengganu tu..aku bukan pro mana2..okla..tahniah buat Barisan Nasional kerana masih mendapat mandat rakyat untuk mentadbir Malaysia.aku pun 'suke sangat' pasal SPR kali memang 'telus'..pada parti pembangkang yang berjaya menawan negeri2 yang dah memang maju @ nak maju aku ucapkan selamat mentadbir negeri korang masing2..memang keputusan PRU kali nie agak mengejutkan tapi yelah nie kan suara rakyat..so,kite semua kene terima dengan hati yang terbuka..ape pun aku nak ucap tahniah buat sesape yang yang keluar mengundi aritu..aku??..mana boleh tau!ni wajah2 MB & KM yang berjaya menawan negeri2 yang sebelum nie berada di bawah pentadbiran BarisanNasional. Hanya Tuan Guru Nik Abdul Aziz saja yang kekal menjadi MB Kelantan walaupun ade tande2 kelantan kalah besar..tahniah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails