Thursday, December 31, 2009

2010...

Terpaksa aku letak gambar yang pernah aku letak sebelum nie..Tak sempat nak edit gambar lain..Kire2 malas la kan..Biasala penghujung hari diakhir tahun kan..Azam lama dah terlaksana..
Kire rileks la kan..
Tak berape jam je lagi kita akan sambut Tahun 2010..
So,amacam program kita malam ni ek..ade yang tengok bunge api la..Jalan2 cuci mata la..
Macam aku,lepak rumah sambil layan kopi secawan dua..itula rutin aku sejak bujang dulu..
Pernah jugak la keluar malam tahun baru..Tapi, tak sampai 2 jam..aku balik rumah balik..
Bukan tak minat dgn suasana die..Penat layan dengan lautan manusia yang memang ramai tu..
Ape pun cara korang layan malam tahun baru nie..Aku cuma nak ingatkan..
Hati2 dijalan raya..hati2 dengan pencopek..hati2 ngan pakwe korang (pada yang gadis2 la kan)..
Kira nie adalah entri dan tulisan aku yang terakhir buat tahun 2009..
Insyallah,2010 nie akan ku mantapkan lagi blog kesayangan aku nie..
Adios 2009..
Selamat Tahun Baru 2010..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails