Wednesday, November 7, 2007

KISAH SUAMI ISTERI..

aku ade kisah pasal suami isteri yang boleh dikate kan best jugak la..ni member aku cite kat aku..moga2 korang amek ni sebagai iktibar n pedoman untuk mase hadapan..
kisahnye begini..satu hari..sepasang suami isteri nak balik kampung kat Perak..dorang nie tinggal kat Johor..so..perjalanan dorang nie mmg amek mase yg lame..pastu sampai kat Pagoh..dorang pun berenti rehat..ye la jauh kan..dekat sejam dorang relax..dorang pun gerak la ke keta nak sambung perjalanan..sampai separuh perjalanan..si isteri tadi menjerit..terkejut beruk suami die..

isteri : bang..saye lupe la..cermin mata saya tertinggal kat meja makan tadi..mcm mane nie..
suami : ya Allah..awak nie..bende sebesar tu pun boleh tinggal..ape kene ngan awak..dah tua sangat ke awak nie ha..
isteri : ala bang..boleh la patah balik ek..
suami : ape?patah balik?ape..awak ingat senang2 nak patah balik..kite jauh dah nie..hish! menyusah kan je..ape la awak nie..bla bla bla bla..(membebel sambil marah2)

dalam marah2 suami nyer tu tadi..akhir suami nyer patah balik ke tempat tadi..tapi..masih membebel lagi..bengang gak isteri die tu...
sampai je kat tempat tadi...

suami : ha..pegi amek cepat...
isteri : ye la bang..
suami : ha..satu lagi..jangan lupe cermin mata saya tu sekali..ade sebelah cermin mata awak tu..

amacam..kalu korang jadi isteri tadi...korang leh bagi..komen...kalu aku dah belasah dah suami..or aku jadi hijau..hik hik hik...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails