Thursday, November 15, 2007

SELAMAT BUAT SEMUA..



wah..sape nyer pic tue..ahak ahak..punye la susah aku ngan wife aku nak bgambar bsame..bukan sebab aku sibuk da..ye la nak kene tunggu anak2 kitorang tidur baru la dapat nak bgambar bdua..mase nie aku n wife aku g kenduri kawen sepupu aku..kire ni aku tgh mencuri tulang la nie..bukan penat la..memang dah malas..kalu malas jgn buat ape2 key..bukan ape nanti korang penat..cube tak malas mesti penat jugak..hahaha..lupa lak nak g tau kenduri nie kat Taiping..Taiping katne?tak tau..cari sendiri..
Tu la sepupu yang kawen tu..lelaki tu sepupu aku..jadinyer aku la sepupu die..faham tak..tak??lantak korang la..janji aku faham sesorang udah le..ape2 pun aku nak ucap kan kat die..SELAMAT PENGANTIN BARU..semoga kekal hingga ke akhir hayat..ye la kan dalam kite mengejar bahagia banyak dugaan nyer kan..bak pepatah inggeris ade kata-"Jalan menuju kebahagiaan itu tidak ditaburi bunga mawar yang harum..melainkan penuh duri dan pahit.."..so..renung2kan lah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails