Tuesday, March 25, 2008

STRESS?????



apa habaq hang pa semua..aku sebenar nye tak tau nak cite ape hari nie..stress?tak lah..gambar je stress..tu die punye pasal la..ape yang aku syer ngan korang semua hari nie ialah kenape kite selalu stress!pasal keje ke..pasal awek ke..bagi yang belum kawen la..ke pasal anak2..okla..macam mane korang nak handle stress korang,tu korang kene la cari punca dan penyelesaian sendiri..member2 lain boleh dengar & tolong2 sikit la..so,kalau2 korang nie masih stress lagi..jom la kite baca cite lawak sikit..kot2 mana2 yang stress tu boleh la kurang stress nye kan..jom..

Lawak1
Satu pagi di stesen ketapi, ada satu makcik tu dia tanya petugas kaunter...

Makcik : Anak, keretapi sampai jam berapa??

Petugas kaunter: Jam 2 Kedah, jam 5 Kelantan, jam 1 Penang , jam 7 Gemas. Makcik nak pergi mana??

Makcik : Makcik nak melintas aja.

Lawak 2

Bangla dan rakannya sedang berbual

Bangla : Esok saya nak balik bangladesh , isteri saya mengandung 3 bulan.

Rakan : Wah mesti awak gembira

Bangla : Sudah tentu, sudah 3 tahun saya tak balik!

Rakan : ?????

Lawak 3

Di sekolah tabika.

Cikgu : Amri, awak ada berapa beradik?

Amri : Tiga, cikgu

Cikgu : Awak yg paling tua?

Amri : Tak. Atuk saya....

Lawak 5

Sorang nurse di hospital sakit jiwa nampak sorang pesakit sedang tulis surat .

Nurse : Ko tulis surat kt sapa?

Gila : Aku tulis surat untuk diri aku sendiri"

Nurse : Jadi.. apa yang ko tulis?

Gila : Mana aku tau? Esok pagi bila posmen hantar, baru la aku boleh baca.

Lawak 6

Ada seorang pemuda ke kedai mamak dia hanya ada 70 sen semasa itu..

Pemuda : Mamak berapa harga teh panas deengan sejuk?

Mamak : Panas 70 sen sejuk RM1.20.

Pemuda :! Bagi teh panas 1. Sampai je teh tersebut pemuda itu terus minum.

Mamak : Kenapa awak minum cepat sangat?

Pemuda : Kalau saya tunggu lama2 nanti sejuk tak fasal2 saya kena bayar RM1.20.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails