Thursday, May 8, 2008

Apa Khabar!!!!!!!


Assalamualaikum..Rasenya dah lama aku tak tengok blog aku..apetah lagi nak tengok blog kawan2..nak kata aku busy tak jugak..maybe malas kot..kadang takde cite yang nak dikongsikan..ape yang yang menarik hari Ahad aritu..kalu korang semua memang minat dengan blog mesti korang ade tengok RTM1..Isu pasal blog SangKelembai..yela walaupun die banyak sentuh pasal politik tapi yang paling penting ilmu yang ingin die kongsi bersama penonton..

okla..pasal sangkelembai tu biarla dia terjun dengan labunya..ape yang aku nak bagitau korang aku ade team futsal..team nie dah ditubuhkan tahun lepas lagi..dah banyak perlawanan persahabatan kitorang main..pertandingan belum main lagi..bukan takut!seram je..so,pada 24 April 2008 dengan rasminya blog TeamFutsalD2 diwujudkan..jadi bawak2la melawat kat blog yang penuh dengan bola..hahaha..okla..sebelum aku menamatkan 'taip'an aku nie,aku mengucapkan selamat kepada kawan aku..Umi Ranggi..jangan buat lagi macam tu..



klik sini : TeamFutsalD2

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails