Wednesday, July 16, 2008

Minyak Punya Pasal.


Semalam adalah hari yang paling ditunggu2 oleh semua lapisan masyarakat..ini kerana semalam adalah perdebatan antara Dato' Seri Anwar dan Datuk Shabeery..semua sedia maklum apa yang akan debatkan..macam aku,aku bukan nak mencari kebenaran siapa yang betul atau tidak..pada aku kebenaran hanya akan tahu apabila kita sendiri mencari kebenarannya sendiri..
Apa yang menarik aku untuk menonton siaran langsung perdebatan ini ialah bagaimana kedua2 panel menghujahkan debat diorang..aku tak kata Anwar bagus..macam tu sebaliknya..
Apa yang paling ketara ialah ketidaksediaan Datuk Shabeery dalam menghuraikan hujah2nya..Dia banyak mempersoalkan sejarah Anwar..banyak hujah dia tak menepati apa yang kita nak dengar..kurang fakta..kurang persediaan..
Macam Anwar,kita sedia maklum..die memang pandai berdebat..banyak hujah2 dia berpandukan fakta..fakta2 yang dikemukan adalah terkini..itu yang kita nak dengar..bukan mencari kesilapan2 yang lampau..ini yang menyebabkan hujah2 Shabeery kurang menarik..apa2 pun program macam nie memang bagus buat rakyat..teruskan program macam nie..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails