Monday, October 20, 2008

Jamuan Raya


Sabtu lepas sekolah isteri aku ade buat jamuan hari raye..memang best la kan..terutamanye aku la kan..sebabnye makan free..yang bestnye jamuan nie takyah gune katering atau tukang masak..pelajar ngan cikgu2 diorang kene bawak sendiri juadah..ala ala 'port luck'..macam tu ek eja die..kalau salah bagitau ek..jadi..nie la antara pic sempat aku rakamkan..yang lain bukan tak sempat..tapi sibuk menjamah juadah yang ade..rezeki Allah encik...


Pelajar2 kene duduk kat grandstand..teringat mase aku sekolah dulu..
Berarak menuju 'kejayaan'..yakni pi makan la..

mentang2 aku kate aku dari Harian Metro..baru korang nak senyum ek..Kata2 aluan dari Pengerusi Majlis..
Tetamu yang paling awal datang..parents yang memang menyokong anak2 diorang..wajib amik pic die..kalau tak mengamuk..
banyak tul juadah..kalau buat bisnes pun ok gak..
nie belum kene usik lagi..tu yang nampak lawa je..
makan time..seraaaang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails