Monday, November 3, 2008

Futsal D2


Jumaat lepas budak opis aku dah mula main futsal balik..setelah berehat selama 2 bulan..
kira nie,perut masing2 penuh ngan lemang,ketupat,rendang dan kuih muih beraneka
jenis..so,sekarang ni la baru nak buang segala2nyer..
Bila dah start main..masing2 nyer muka dah macam Hulk dah..kecuali aku..
Stamina aku ok..tahap yang membanggakan..
Hehehe..aku keeper la..tu pasal steady..
Sebagai permulaan 'musim baru' nie..kitorang dah mula lawan team dari Mendef..
kire game nie ala2 game pemanas badan la kan..
Kalau kalah pun takpe..tapi sebaliknyer..team kitorang menang..
Berape??
Takyah la tau..kire menang besar jugak mase tu..
Ade berani??
Sekarang nie budak2 aku tengah mencari tukang urut handalan..
Kenape??
yela..2bulan rehat pastu terus main..senggal badan..padan muke korang..
Aku jugak padan muke..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails