Saturday, November 8, 2008

Kek Ape??

CAK!!!dah lame tak create blog aku..rindu plak kat blog nie..nak kata sibuk sangat pun takde..
nak kata banyak keje pun takde..malas kot..kadang bahan takde nak dikongsi..
sepanjang minggu nie..yang menarik cite Norman Hakim..
perghh..aku best giler..aku ingat lagi mase diorang kawen dulu..siap sorok lagi..
tapi bile nak cerai heboh la plak..siap panggil wartawan lagi..okla..stop cite pasal diorang..
Baru nie aku beli kek untuk anak sulong aku..masalah nyer bukan birthday die pun..
tapi siap ngaku lagi hari tu birthday die..so..aku pun beli la..
mase budak kek tu tanye,nak tulis ape atas kek..aku cakap tulis je 'Untuk Ainnur'..
Kenape??
yela..bukan birthday die pun..
Macam cite Kala Bulan Mengambang kan..
Nie plak aku dah masukkan warna...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails