Tuesday, December 9, 2008

Felda Chemomoi

Rasenyer belum terlambat lagi kot aku nak ucap 'Selamat Hari Raya Iduladha' kat korang semua..Sebenarnye aku still kepenatan lagi..tu yang aku tak sempat nak update blog aku nie..
ok..lepas nie aku kembali rajin utk meng'update' blog aku..
Actually aku nak cite pasal aku ngan family pegi satu tempat..yela..cuti sekolah nie,
banyakla kenduri kahwin..'musim mengawan' la kata kan..hehehe..
Kitorang sebenarnyer pegi ke Negeri Pahang..
Penah dengar Chemomoi??
Kalau yang penah dengar..Ucapan tahniah dari aku..
Inilah first time aku dengar Chemomoi..dahla first time dengar..tup tup..
sampai kat sana..Aduh perjalanan die,memang azab giler..
Buat orang Chemomoi jangan marah ek!!
Dalam azab2 ade yang menarik tau..(amek balik hati org2 chemomoi)
Pemandangan nyer..sejuk hati memandang..hehehe..
sempat la aku amek pic2 yang menarik sepanjang pjalanan..
Jom layaan!!!




Sejuk tengok bende2 hijau nie..(Dalam maksud tu..)
Setelah hangat hati..aku sejukkan dengan memandang bende2 hijau..
Kereta aku ditinggal jauh oleh kereta2 sepupu aku..Bukan kete aku tak laju..
saje nak menikmati keindahan alam..hik hik hik...

Akhirnyer...setelah kitorang puas ber'rally' kat jalan..Sampai jugak kat Felda Chemomoi..
Puas ek muke pengantin..muke aku??tu pasal takde dalam nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails