Monday, December 1, 2008

Pusat PESADA

Dalam pegi kursus tu..kitorang pegi lawatan..
Mane??
Mase tu kitorang ingat pegi Zoo ke..pegi lawatan kat Sunway Lagoon ke..
Rupe2nyer pegi Pusat PESADA kat Sg.Besi..looo..dokek rupenye..
PESADA nie ialah tempat dimana penagih2 dadah mendapat rawatan..
Rawatan die bukan macam kat hospital..datang amek ubat..nie lain..
aku rase Pusat Serenti pun tak macam nie..sebabnyer..
Kat sini lebih menitik beratkan Insaniah..So,kitorang pun ade nyembang ngan pelatih2 nie..
Diorang pun kate tempat nie memang berbeza ngan Pusat Serenti..
Lain macam mane??
Hanya diorang je yang tahu..
Sebab diorang je melalui bende2 nie..aku tak penah!!!



Penyelaras PESADA tengah bagi taklimat..
Peserta amek perhatian..aku??amek gambar le..Kak Ana..paham ke tu...
Suasana kat PESADA..bersih kan..nie pelatih2 yang bersihkan..takde tukang sapu tau..Tempat basuh baju diorang..mesin basuh tu adalah pemberian dari pihak2 luar..
Laundry tu...
Ni kat dalam bilik asrama diorang..siap ade TV lagi..kalau diorang nie kene denda..takleh tengok TV...
Kemas kan..bilik korang macam ni tak???Kak Ana jawab..
Ni bilik baju diorang..
Selesai Taklimat..upacara bagi cenderahati plak..lain kali wat lawatan kat umah aku plak..
Boleh aku dapat cenderahati plak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails