Tuesday, December 30, 2008

Salam Maal Hijrah&Selamat Tahun Baru

Rasanye belum terlambat aku ucapkan salam Maal Hijrah kat korang kan..
yela..musim2 cuti sekolah banyak sangat program..sampai aku penat nak bukak PC aku..
kalau dah penat nak bukak PC..jadi nyer dah tentula malas nak update blog kesayangan aku nie..
Sebelum terlambat..aku nak ucapkan jugak 'Selamat Tahun Baru'..semoga dengan kedatangan tahun baru nie,makin la mantap korang nyer azam..
Bila sebut pasal azam,aku suke sangat membincangkan nyer..
Apa azam korang tahun nie??
Dalam 80% kalau ditanye,confirm azam diorang nie,akan hampir sama dengan azam tahun yang lepas2..Kiranye..aku nie tergolong la dalam 80% nie..
Yela..senang kata..azam ni,macam copy pastu paste je..
Kalau ditanye alim ulama pulak,azam nie masa bile nak refresh??
Jawapan diorang..'hari2 kene refresh..'
Apsal plak??
Jawapan diorang..
'Jadikan hari ini lebih baik dari semalam..esok lebih baik dari hari ini'
So..selalu kan dengar..
Mana ade jadikan tahun nie lebih dari tahun lepas..kalau hari2 kita berazam untuk jadi terbaik..
baru la cemerlang..kalau setahun sekali,bukan tak boleh..tapi lambat la..
Orang dah kat atas..kita baru nak manjat..
tu jela perkongsian kita pada hari nie..
Anyway..
'SELAMAT TAHUN BARU 2009'

1 comment:

Anonymous said...

Salam Maal Hijrah & Happy New Year buat Gogos Frendz ;) Semoga 1430 & 2009 menjadi tahun yang lebih bermakna dan lebih baik berbanding yang sblm2nya. Semoga sentiasa dalam lindungan Allah Ta'ala :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails