Monday, January 5, 2009

Back To School

Selamat Kembali ke sekolah..
Pada kawan2 yang anak2 korang mula bersekolah memang best..
Pengalaman hantar anak ke sekolah pada hari pertama memang ditunggu2 oleh parents..
Anak jangan cite la kan..bercampur aduk perasaan diorang..
Takut..Suke..Seram..macam2 lagi la..
Aku dulu pergi sekolah bukan nak belajar sangat pun..korang pun macam tu jugak kan??
aku gi sekolah pasal nak dapat duit je..kalau tak gi sekolah takdela duit..
Pastu duit kasi jimat..simpan2 sikit..hujung minggu boleh jejalan pegi 'bandar'..
budak2 sekarang lain..belanje satu hari je dah dekat RM5..
Kita dulu berapa sen je..Tapi pandai jugak kan..
'Pandai temberang'hahahaha....
Pada kawan2 aku yang kerjenye cikgu..
aku ucapkan selamat buat korang..
Buat wife aku Selamat Mengajar..
Semoga Allah merahmati tugas mulia korang!!!

1 comment:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum...

Apa khabar Gogosfrendz? Dah lama tak datang sini. Salam Maal Hijrah dan Selamat Tahun Baharu 2009 ye.

Memang seronok rasanya dapat kembali mengajar setelah sebulan lebih bercuti. Ceria je murid-murid ke sekolah dengan baju baru, beg baru dan semangat baru.

Syukur alhamdulillah, pada hari pertama persekolahan hari ini, tak ada murid yang meratap meraung tak nak ke sekolah. Kalau ada, letihlah nak pujuk. Hikhik.

Salam hormat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails