Monday, February 16, 2009

Selamat Bertunang

14 Februari ari tu,banyak la pasangan2 yang mengikat tali pertunangan atau perkahwinan..
Macam sepupu aku nie..die ambil tarikh nie sebab nyer ialah tarikh tu jatuh pada
hari sabtu..ok la tu..takde makne lain..
Dalam majlis nie,isteri aku telah mengambil bahagian dalam mengubah hantaran.(satu je)
Tu pun atas permintaan mak aku..so,isteri aku telah menggunakan segala kepakaran
yang dia ada..Alhamdulillah,dia berjaya mencipta satu hantaran yang cukup cantik..
Pada yang berminat untuk mendapatkan khidmat buat hantaran boleh contact aku..
Harga boleh runding..ewah!!



Ni lah hasilnya..Air tangan isteri aku..

Bergambar ngan bakal pengantin..
Sebenarnya kitorang tersalah tema..Mak aku kata warna 'gold'..sampai kat sana warna 'silver' plak..adusss!!

Mak ngah aku tengah mencabut2 coklat hantaran..

Tu la isteri aku..

Sepupu aku,Tok Wan aku,Mak cik aku..

Pak ngah aku menjadi hero ari tu..jadi jurucakap bagi tuan rumah..Nasib baik tak mengah..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails