Wednesday, March 4, 2009

Semalam Yang Hangat

Semalam adalah hari malang aku..Korang tau?tak tau kan..takpe,aku bagitau..

Semalam KL hujan..so,jalan sudah jem..Semalam la jugak member aku nak jumpa aku..Dia deal jam 8 malam kat Ampang Park..Kalau dikira dengan ilmu Matematik aku..dari Kota Damansara ke Ampang Park,mengambil masa sekurang2nya 45 minit je..Tapi..semalam sudah jadi dekat 2jam lebih..aku keluar rumah jam 7.50..aku sampai kat Ampang Park jam 9.35 malam..Perghh
Memang menguji kesabaran betul..

Lagi pulak mase tengah2 jem tu radio Hotfm sudah pasang lagu 'Semalam Yang Hangat'
Lagi la hangat hati aku nie..
Arrghhhh...

4 comments:

Fly said...

salam peh lamanya jem, memang menguji kesabaran tu, cite geng upinipin pun x sampai 2 jam heh

::dazzLaila:: said...

HANGAT KE??
HANGAT TAKPE JANGAN DINGIN.
MUAHAHHA

Gogos said...

Cg fly..tu la pasal,cite upinipin pun tak sampai 2jam..memang seksa bro..gua rase mcm nak nangis je..tapi gua tahan..sebab gua kental...hehehehe

Gogos said...

cik dazz..hangat tu..sampai hangit...bile dah dah hangit...mule la naik tengit...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails