Sunday, May 10, 2009

Selamat Hari Ibu

Lama betul tak update blog nie..asyik tengok je..bukak blog pastu tengok..lepas tengok,tutup..
Bukak blog member plak..Pastu tutup PC plak..Pastu tido..Tu la yang terjadi sepanjang 2-3 minggu ni..
Tapi hari nie..Sempena Hari Ibu Sedunia..aku ingin ucapkan selamat 'Hari Ibu' 
buat Ibu aku,Siti Zainab Halid..tanpanya aku mungkin aku takkan dapat melihat dunia yang penuh dengan keindahan dan ujian..Tanpa Ibu aku jugak,aku mungkin takleh kahwin dengan 
Isteri ku tercinta..buat Isteriku..selamat hari ibu..
Terima Kasih kerana terima aku menjadi Suamimu..
Buat mak mertua aku..tanpamu,aku mungkin takkan dapat kahwin anakmu..
Terima Kasih atas segalanya..
Semoga kalian peroleh kejayaan di dunia dan di akhirat..
Semoga Allah merahmati dan meredhai segala apa yang kalian lakukan..
'Selamat Hari Ibu buat semua ibu2'..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails