Saturday, July 11, 2009

Aku Ada Lagi

Assalamualaikum..Ramai gak yang tanye mana aku pegi..lama sangat tak update blog nie..
Jangan risau aku masih bernafas dibumi Allah yang penuh dengan kenikmatan dan keamanan..
Kalau blog ni dah lama tak update lebih beberapa lamanya..makna nyer aku mungkin tiada..
Samada tiada terus atau tiada kerana dah malas nak update blog nie..
Banyak jugak komen2 sepanjang 2 minggu aku tak update bolg nie..
Samada komen dalam chat box @ komen terus..aku ucapkan terima kasih..
Sepanjang 2 minggu nie berita yang paling hot ialah cite kematian Micheal Jackson..
Aku sebenarnya memang tak minat MJ sejak aku kecik lagi..
Mungkin aku dah dididik sejak aku berusia 2 tahun lagi oleh mak aku..
Aku ingat lagi masa aku tengok MJ kat TV..mak aku punye ngamuk kat aku..
Ingat pasal tak mandi lagi..rupanye mak aku tak minat MJ..Katanye macam tak bende lain nak buat..Terkinja2..terlompat..terjerit2..habis aku yang kene..
Tapi,bile MJ mati,aku jugak tumpang sedih..baru la aku cari video2 MJ kat youtube..
Memang die best..
Buat peminat MJ takziah aku ucapkan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails