Wednesday, September 2, 2009

Ayer Itam

Punye la lama aku tak letak gambar2 aku n famili..
Ni gambar terbaru yang aku amek..gambar ni sebelum puasa lagi..
tapi tak sempat nak letak kat blog..baru hari nie ade kesempatan nak letak..
Sebenarnya ada gambar lagi aku nak letak..tapi internet kat opis aku nie lambat sangat..
Sabar je la kan..kalau nak cepat buat kat rumah..betul tak??
Gambar2 nie aku amek mase aku sefamili pegi Ayer Itam,Johor.
Aku pegi rumah abg ipar aku,ade kenduri..
Jadi,on the way balik KL,kitorang singgah dulu Pekan Ayer Itam..Ni kali pertama aku sampai..
Best gak tempat die..
Nie la gambar2 yang sempat aku amek..
Nanti aku bubuh gambar lain pulak..


Banyak betul 'jajan'..Tak boleh bawak anak aku jejalan kat sini..
Boleh jadi pening aku..Amek gambar je la..hehehe..

Buah naga..Beli ke tak ek..aku pun tak ingat..

Suasana kat Pekan Ayer Itam..

Nie pulak kedai hiasan dan cenderamata..Kedai nie pun mampu mem'bankrup'kan sape saje..

Bunga2 plastik..untuk orang nak buat kenduri kawen..Okla banyak pilihan n murah2..
Banyak lagi yang menarik..

Buat semua sahabat Gogosfrendz..
Aku ucapkan selamat berbuka Puasa..

1 comment:

Fly said...

salam sahabat, sorylah lama x menjenguk bro, gua busylah skrg bro melambak keje dekat2 ujung tahun ni. Fuhh mesti banyak barang yang diborong di air itam tu :). orang pompuan ni biasanye geram tgk bunga dan pasu kat situ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails