Wednesday, September 23, 2009

Hari Raya Edisi 1

Assalamualaikum..
Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin..
Wah!seronok betul raya..Amacam ngan raya korang?Semoga raya korang menarik belaka,
tapa ada perkara yg kurang best menimpa korang..
Kalau ada pun,itu ujian kecil dari Allah..

Raya aku sekeluarga tahun nie bertemakan 'Coklat'..Alhandulillah segala berjalan dgn baik..
Walaupun baju raya aku diterima oleh aku jam 2 pagi..Korang bayangkan betapa cuaknya aku..
Yalah esok dah nak raya..Kalau tak solat raya ngan baju pagoda la jawabnya..Sanggup ke??
Pada 20 sept yakni 1 Syawal,bersamaan hari kita menyambut raya,
adalah..Ulang tahun ke 2 anak aku yg bernama Amirul Fadhlan..
Dah 2 tahun dah..Buat mase nie belum ada hadiah dari sesape termasuklah dari ayah n Umi nye..hehehe..

Anyway..Selamat Hari Raya..
Raya sungguh2 orait..
jom layan gambar raya aku..



Ni bukan lah gambar tahun 2005..aku terlupa nak set..ni gambar baru tau..
Hepi besday Amirul..Semoga menjadi anak yg soleh..amin..

Aku terlupa kat wife aku..Lapaq betui masa tu..mak mertua lalu pun tak perasan..

Mase nie aku dah selesai makan..Wife aku baru nak mula makan..aku teman kan la pulak..
Makan lagi..yahuuuuu!!!

Tema Coklat..Tahun depan tema Bunga2 la plak..Menarik gak..

Hensem betul aku..bukan aku kata..Anak2 aku yg kata..Aku redha je..
Ni lah ketentuan Ilahi..hehehe..

Bersama abang ipar n adik ipar ku serta tidak ketinggalan anak ku..

Bersama Pak Mertua dan Mak Mertua ku yang dikasihi..

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"
"MAAF ZAHIR BATIN"
"dARI GOGOSFRENDZ"


Tunggu Edisi ke 2 plak..

2 comments:

aldebaran_una said...

sdeyyy nyee...mane pic kitorg???

Gogos said...

sabar lah wahai adik2 ku..bukan ke sudah ku tulis itu adalah edisi 1..nantikan edisi 2 pulak..tu pun nak merajuk..kang tak letak baru tau..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails