Monday, December 14, 2009

Selamat Pengantin Baru..Najib & Murniza

4 Disember lepas adir ipar aku yakni adik kepada isteri aku telah menjadi suami..
Tahniah aku n famili ucapkan.Semoga menjadi suami/isteri yang baik..
Dengan ini bermula lah pengemudian bahtera yang akan dikemudikan oleh sang suami..
Selamat menempuh alam rumah tangga..

Gogosfrendz mengucapkan..

Selamat Pengantin Baru"


Saat2 mendebarkan..Teringat time aku..Aku rileks aje..(dah lepas boleh la)..

Sah menjadi suami isteri..Muka pengantin lelaki malu2..
Perhati betul2..Baju pengapit pengantin lelaki sama warna dgn baju pangantin perempuan,
Warna baju pengapit perempuan pulak sama dengan pengantin lelaki..emmm!macam mana boleh berlaku??

Raja Sehari..
Siap ada penari lagi..

Acara menepung tawar..kenapa nama dia tepung tawar..
Nape bukan tepung gandum ke tepung beras ke..

Ni pulak 'bertandang ke rumah lelaki' keesokkan harinya(ahad)..
Tengok budak2 kecik tu,seronok betui depa..anak aku pun ada sekali..
Panas ar..payung mana beb..
Rombongan sebelah pihak perempuan..
Acara makan2..

Sekali lagi aku mewakili semua,mengucapkan
"selamat pengatin baru"
kepada Najib & Murniza..
Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails