Wednesday, March 3, 2010

Demam..

Huh!!ngantuk betul arini..
Nak keluar gi makan pun malas..diet??wei..takyah la nak diet2..kalau nak makan, makan je..
Buat ape dok tahan lapaq tu..mcm aku nie..tetap comel..
Sebenarnye takde bende pun aku nak kongsi..
Yelah..orang baru baik demam..Haduh!mase aku demam aritu, habis segala aktiviti yang dirancang dalam kepala hotak aku nie, terpaksa batal..
Kesian anak2 aku n wife aku..
Mak aku lagi..aku janji nak bawak anak2 aku gi rumah die..
Alih2..aku terlentuk liuk kat rumah tak leh bangun..
Mujurlah ada wife aku yang banyak tolong..Anak2 pun tolong jugak..
Tolong picit2..picit diorang lain macam sikit..

Habis badan aku diorang henyak nyer..
Marah??
Mana ade..sayang anak2 kan..tapi nangis jugak la diorang kene cubit betis ngan aku..
hehehehe...tak marah kan..cubit je...
cubit ngan marah 2 perbuatan yang berbeza..
Kalau marah nampak muka marah kita..Cubit, sambil senyum pun boleh cubit jugak..hik hik hik..
Alhamdulillah..start semalam ngan arini..aku dah kembali OK..
walaupun sedikit lemah..
Okla..takde bende lagi nak cite..
sebenarnyer penat jari-jemariku menaip..
Kang rosak pulak kuku ku ini..
Chow..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails