Thursday, April 29, 2010

@ Sukan Sekolah Ainnur

Hari ahad lepas 25 april, sekolah Ainnur ada buat sukan tahunan sekolah..
Ni la 1st, aku merasai ape yang bapak aku rasa masa aku kecik2 dulu..So, sekarang ni giliran aku pulak..

Yang best nyer, walaupun anak aku agak pemalu orangnye, die berjaya memenangkan pasukan rumah die..Jadi, setelah dikira mata kemenangan, pasukan rumah Hijau yakni rumah anak aku muncul sebagai juara..

tahniah dan terima kasih buat cikgu2 Tadika Islam Al-Humairah, sebab bertungkus lumus utk memastikan kelancaran sukan tersebut..Yelah,kekadang teruji jugak kesabaran diorang, mane tak nyer, layan kerenah budak2 kecik..Tapi, tgk muka cikgu2 diorang, senyum je..

okla,layan gambar2 kat bawah ni...


Bunting mengalu-alukan kedatangan mak ayah pelajar..
Ainnur Farihah amek kesempatan dgn menidurkan diri..
Muka ainnur agak cuak..sehari sblm sukan die kata die takut..
Time penyampaian hadiah..Rumah Kuning dapat hadiah..
Muka penuh tepung..Bukan dari acara buat kuih ek..
Cikgu2 jadi semangat bile tgk pelajar semangat..
Ainnur sedang menunggu nama die dipanggil..
nyanyi time..giler semangat beb..
Semangat waja..hebatla kakak..
Bincang dulu.."ekau lari sobolah sano,eden takyah lari..eden tgk yo korang lari"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails