Monday, April 26, 2010

Tahniah

Tahniah buat calon BN P.Kamalanthan yang menang dalam PRK kat Hulu Selangor semalam.
Walaupun agak lewat aku letak entry kemenangan BN, aku rasa belum terlewat utk sama2 berkongsi kemenangan ni..Berdasarkan dari kemenangan BN buat kali kedua selepas Bagan Pinang, aku rasa ini mungkin tanda2 rakyat mula inginkan kembali BN memerintah Selangor..
Kemenangan ni juga pada aku adalah titik tolak jatuh bangunnye BN akan menghadapi PRU-13 nanti..Andainya BN kalah pada PRK semalam mungkin akan penanda rakyat memang nak BA mentadbir negara..Tapi, Semalam menunjuk kemenangan moral buat BN.
Aku harapkan BN tak mendabik dada atas kemenangan semalam.Tunaikan segala janji yang dah ditabur.Risau jugak aku, takut2 jadi mcm Bagan Pinang..Nampaknya belum ada tanda2 pembangunan yang dijanjikan..
Cite pasal tahniah nie, semalam aku gi urut, kat rumah wak urut tu ada TV, so aku layan Jom Heboh punye konsert..Bile time Tomok, aku mule nye tak la layan sangat..Tapi, bile die nyanyi lagu 'Sejarah mungkin berulang', aku rasa mcm lagu baru beb..
Suara die memang mantop..
Memang kelas la suara die..
Okla..tu je aku cite..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails