Wednesday, September 15, 2010

Alhamdulillah..

Dalam dok sibuk baca pasal kes bunuh Datuk Sosilawati, sempat lagi letak gambar nie..
Bukan apa, rasenyer dah lama tak post gambar kereta yang sedang berkhidmat utk aku n famili..
Seingat aku, masa mula2 kereta ni keluar dulu aku post..jadi, ni mencecah hampir 2 tahun perkhidmatan dia kat aku, rasa kesian pulak kat dia nie..
Buat masa nie, Alhamdulillah belum ada perkara2 yang tak diingini berlaku..So far ok..
Berbeza dgn gambar yang mula2 dulu..masa tu body die still okay lagi..
Lani, kalau hangpa mai dekat2 tengok..huh! still okay lagi..
hehehe..
Okay..tu jela..sebenarnye hari nie takde bahan lagi..tunggu nak masukkan gambar beraya je..
Lambat sikit kot sebab nak kasi touch up sikit muka aku nie bagi nampak berseri..
okay chow..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails