Wednesday, September 8, 2010

Bazar Ramadhan Jalan TAR.

Sempena Idulfitri yang dah nak tiba nie, aku dgn member2 opis pegi ke Bazar Ramadhan Jalan TAR buat kali terakhir..untuk tahun nie..
Pada pengamatan aku, tahun nie agak kurang pengujung nak dibanding dgn tahun2 lepas..
Mungkin orang tak berminat sgt kot nak beli2..pakai je tahun lepas punye..elok lagi katanye..

Okla..aku penat baru balik nie..so layan je la gambar nie..

Tak ramai orang kan...
Member2 aku tengah layan seluar jeans..
Fadil malu2..konon2 nak jadi wartawan TV9..
Tgk abang tu, sempat jugak menjeling kat aku..
Masih tak jugak ramai orang...
Banyak baju2 yang dah turun harga...
Cuaca tak la panas..
Tengok2 je la..nak beli, semua dah dibeli..
Butang baju melayu..
Pun butang baju melayu..
Nak murah lagi datang malam raya nanti..
Lagi2 butang baju melayu..
Kat sana tu keronsang..
Baju budak..ingat nak beli utk Farihah..tak jadi sebab tak kene ngan hati..
Tang ni ramai lak orang..
Akak ni penuh jari jemari nyer dgn beg2 pelastik..
wooo..CSI la..mana punye nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails