Tuesday, January 4, 2011

Selamat Kembali Ke Sekolah & Kenangan.

Rasanyer belum terlambat utk aku ucapkan selamat kembali ke sekolah pada budak2 yg masih bersekolah..Anak aku, Ainnur Humaira masih bercuti sebab kena demam campak..kesian dia, tgh2 bersemangat nak sekolah..kene demam pulak..Buat isteri aku dan cikgu2 seluruh Malaysia, selamat kembali mengajar setelah lama bercuti..

Saja aku letak gambar masa aku sekolah dulu..
hehe..nak mengimbau kenangan lama kononnyer..
Insyallah..nanti aku cuba letak lagi gambar2 lama masa sekolah..
kebanyakkan nyer gambar2 ni, di ambil masa lepas SPM..
Alhamdulillah..masih ada sahabat2 yg nyimpan nyer..
Pada sahabat2 yg ade gambar2 lama masa kat Semera..boleh la kasi sama aku..

Gogosfrendz : isteri pun dari satu sekolah..hehehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails