Friday, April 22, 2011

BOLING OH BOLING...

eh!nape ngan gambar nie..


Alhamdulillah, syukur kepada Allah, kerana-Nya aku masih dikurniakan nafas utk terus bernyawa..dan dgn ini, aku cube gagahkan diri ni utk menaip sedikit coretan kat blog ni..
Supaya tidak akan ada soalan2 dari sahabat berkenaan 'perberhentian' blog..
Letih nak menjawab yob..

Walaupun takde kisah menarik nak dikongsikan pada hari nie, aku tetap nak update blog aku..
Ok..hari ni agak sibuk sikit..sampai nak pegi lawan boling kat one utama pun tak dapat..
kompom hari isnin nie aku kene maki hamun ngan Fadzil (partner aku)..sah, memang kene..
Nak buat macam mana, tugas mesti diutamakan..(mcm poyo je ayat)hik hik...

Buat Fadzil, aku mohon byk2 ampun..kalau ko tanak ampun kan aku, aku akan berlari keliling bkt.aman sambil menangis meratapi kekalahan ko di atas ketidakhadiran aku..hahahaha..

Emmm..esok? ape program ek..macam nak lepak rumah je..perancangan tu banyak, tapi....
selalunye mesti tak jadi..JADI..macam mane nak bagi jadi..aku pun tak tau..korang tau?
kalau tau cube habaq mai kat aku..

ok...daa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails