Wednesday, November 28, 2007

nama2 anak...

baru nie aku ade jalan2 kat kedai buku..sambil aku nak cari buku nama2 anak..pastu aku dok belek2 la kan..aku terjumpa satu buku..nama2 anak dalam bahasa jepun..siap ngan makne sekali..aku sempat la beli buku tu..tapi bukan untuk anak aku..sebagai kenangan je..

antara nama2 ialah..

1. yang pemarah - KEJI CACIMAKI
2. yang tak suke barang mahal - SATO SUKAMURA
3. Yg bisu- KITA TADASUARA
4. Yg suka makan tose- NANACHI HITOSE
5. Yg suka lagu blues- APO NADIKATO
6.Yg suka belajar- ASIKO ULANGKAJI
7.Yg kerap bikin ribut- WAKASI HURUHARA
8.Yg masih bujang- MATIMATI TAMOKASI
9.Yg asyik berbini - ASIKO GILOBETINOKO

amacam best tak nama2 tu..kalu best..jangan gatal2 nak letak nama anak korang ngan name nie..kalu dengar korang letak gak nama anak korang guna nama nie..aku nangis wo...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails