Friday, February 22, 2008

Comot



mak ai..comot nye anak aku nie..ye la..first time dapat makan kat hotel..so..die pulun habis-habisan..

yang die nampak ais kerim..ape lagi..meronta2 mintak..ni mase majlis pertukaran member opis aku..so..buat sikit makan2 kat hotel..kalu anak pun galak..bapak die control beb..ye la..jadi bapak budak kan..

walau comot2 die..tetap comel..kire aku bawak die nie..bawak pulangan yang menguntungkan..ye lah..semua yang ade mase tu pakat berebut bagi sedekah kat anak aku nie..untung jgk ari tu..ha..korang jgn ingat aku wat isi minyak plak duit tu..buat isi tabung la..ok la bro..nanti aku cite lagi key..

jaga diri korang elok2..hiasi perbadi..chow..

1 comment:

twistiesgurl said...

assalamualaikum...
gogos...
ko kenal aku x??
huhuhuhu...
jenguk2 la umah aku
http://twistiesgurl.blogspot.com/
ko akan kenal aku sape...
muahahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails