Tuesday, April 8, 2008

interview bersama haiwan.

selamat pagi semua..baru2 nie member aku ade pegi satu forum mengenai haiwan/serangga..so..nie antara interview yang sempat member aku rakamkan..lalu aku abadikan dalam blog aku..supaya korang semua sama2 boleh bacanya..

1.Interview bersama Kumbang

s: Selamat pagi,Encik kumbang nampak segak hari nie.
j: Terima kasih,tapi saya perempuan.Tuan boleh panggil saya Miss Kumbang.

s: Bukankah bunga yang perempuan,kumbang tu jantinanya lelaki?
j: Lelaki kepala hotak Tuan,kalau semua kumbang lelaki,mcm mane kami membiak?

s: Dengan bersenggama sama bunga?
j: Inilah masalah sistem pendidikan negara.Kumbang dikatakan buat seks dengan bunga.Kami bukan senggama,kami masuk dalam rahim dia dan pusing2 dalam tu saja.Anggaplah kami nie semacam dildo bagi bunga.

s: Kumbang memberi kepuasan seksual pada bunga?
j: Bila bunga orgasma,debunga2 dia berlumur di badan kami,lalu kami pergi ke bunga lain,masuk dalam rahim dia pulak.Balik rumah,semua ahli keluarga saya berselepet dengan serbuk seks bunga.

s: Geli pulak saya dengarnyer..
j: Saya pun geli dengan awak..

s: Selain drpd itu,apa lagi yang Miss Kumbang selalu lakukan?
j: Kegemaran saya adalah terbang melilau tak tentu arah & membuat bunyi bzz bzz..

s: Kenapa bunyi bzz?Bukankah itu sifat lebah?
j: Saya try berkokok,menghilai dan cuba deklamasi puisi.tapi macam tak kena.Lagipun lebah yang plagiat bunyi bzz kami.

s: Miss kumbang tak marah pada lebah?
j: Macam mana nak marah,diorang ade sengat!Kita pasrah je la..

s: Tapi,masyarakat tak tahu yang lebah menindas kaum kumbang.
j: Masyarakat tahu ape..diorang mudah percaya..lagipun diorang ingat kami bersenggama dgn bunga..

s: Terima kasih
j: Sama2..

nantikan temubual bersama haiwan lain dalam segmen yang lain..tuungggguuuuu!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails