Sunday, April 20, 2008

selamat ahad....



Selamat hari Ahad..aku selalunyer tak buat ape ahad2 mcm nie..banyak habiskan mase kat rumah je..lepak tengok anak2 ngan TV lagi best..nak keluar pun ongkos gak..lagi pun nak jalan2 gi shopping mcm malas plak..so aku lepak rumah sambil layan blog nie..lagi best..ape program korang ahad2 mcm nie..adakah hari ahad adalah hari bermalas2 korang..selalunye aku mcm tu la 'dulu'..tapi bile dah kawen n ade anak kan..kena rajin2 plak..walaupun ade nak malas2 tu..kalau aku malas2..isteri aku dah jeling semacam kat aku..so..kene lah buat2 rajin..bukan tak ikhlas tau..sayang tu!!!malas2 kang tak boleh makan baru tau...


Hari ahad nie aku bagi korang tengok poster movie baru..hari tu aku dah tunjuk kan..nie yang baru lagi..jom kite tengok...



nilah movie baru..janan lupe tengok plak..


filem paling ganazzz sekali..bukan 18SG lagi tapi 81sg dah..

selamat hari ahad..hehehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails