Monday, May 19, 2008

Selamat Bercuti...



Selamat bercuti buat semua..ape program korang cuti2 nie..aku punye program semua kene batal coz aku diserang demam selesema..badan aku memang tak larat..aduh!!!okla..sekarang nie aku dah makin ok sikit..tu pasal la aku boleh update aku nyer blog..

ape yang aku nak kongsi ngan korang ialah hujung bulan nie banyak betul jemputan kenduri kahwin..sampai mana satu aku nak pegi pun aku tak tau..kalau dekat2 takpe..satu utara..satu selatan..satu barat..satu timur..tu yang masalahnye..kalau korang boleh tolong aku..tolong la..

satu lagi..pasal kenduri tu biarla die..aritu aku ade bukak blog member aku..SiHaizam boleh letak gambar kelas kitorang mase form 4 dulu..so,nak tergelak aku nengok gambar aku mase tu..korang nak tengok????korang pegi la kat blog Haizam...

okla..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails