Wednesday, September 17, 2008

Bazar

Semalam petang aku gi jejalan kat Jln.Tuanku Abd.Rahman..saje jejalan cari air..pastu dah lame aku tak gi sane..mase jejalan tu,sempat la aku amek beberapa pic yang boleh dikata menarik jugak la..yela..suasana mcm nie bukan selalu dapat tengok pun..kalau pasar malam,bukan semua ade jual songkok..atau baju melayu..betul??

Makcik nie tengah memujuk pembeli nie,supaya beli kain die..agak2 korang berjaya tak makcik tu menjual kain tu..
Sampin songket..memang cantik habis..harga??tuuu...RM35..
kuih2 pun banyak lagi..orang malas nak beli lagi..sebab org tunggu malam raye..murah sikit.kain tudung ade,beg2 pompuan ade,baju kurung ade..org laki punye barang??tu yg brader tu kene dukung anak tu..dah isteri cari barang..hehehe..
lawa ek baju bebudak..tak sempat aku nak beli utk anak aku..bank dah tutup plak..(nie alasan org tak bawak duit)..Panorama bazar Ramadhan kat Jln.Tuanku Abd.Rahman..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails