Friday, September 19, 2008

Jumaat

Selamat hari jumaat..pada kaum lelaki,aku ucapkan selamat menunaikan solat jumaat..pada mereka yang berpuasa..selamat berpuasa..aku sebenarnyer dah tak tau nak letak ape..ok!aku selalu solat jumaat kat Masjid Negara..sebab ngan opis aku..lagi satu kat situ ade jual barang2..tu yang best tu..so,tadi aku ngan Bentayan jejalan kat pasar jumaat tu tadi..saje cuci mata..nak beli barang gaji tak masuk lagi..tengok je la...

tengok2 kopiah..cari jugak popiah..takde plak..


jersi pun ade jual..tapi jersi nie aku tak minat..Arsenal!!!

Ape la yang diorang nie tengok..orang jual ubat kot..selalu nyer memang mcm tue..sempat ek ko jeling kamera aku..macam tau2 je nak masuk blog..bayar 'time'..dah puas belek kopiah..akhirnyer jupe yang berkenan dihati Benyatan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails