Sunday, October 12, 2008

Raya

Arini dah masuk 12 Syawal..amacam gan Raye korang??aku harap raye korang best giler la..mcm aku,alhamdulillah semua berjalan seperti yang direncanakan sebelum raye lagi..semalam(sabtu) aku pegi beraya rumah2 officemate aku..memang lembik aku..bukan banyak mana pun pegi..tapi penat die..jangan cite la..nie petang kang ade lagi nak aku ngan famili aku kene pegi open house..aku??ntah la..buat mase nie takde rancangan lagi..tunggu je la..
jom la tengok antara pic mase raye kitorang..

gambar sebelum pegi solat sunat raye..

Tema biru tahun nie tau..best kan...ni lah die pengganti Penyimpan Mohor Besar DiRaja..

Abang ipar aku boleh plak follow tema kitorang..memang tak patut!!

1 comment:

Anonymous said...

hensem tul anak gogos..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails