Monday, June 22, 2009

300

Dengan rasminya ini adalah entri aku yang ke 300..mungkin pada korang yang rajin meng'update' blog,jumlah nie sikit..tapi pada aku yang agak 'rajin',jumlah nie dianggap banyak..
Yelah..bukan senang nak mencari bahan bagi memenuhi ruang blog nie..
Daripada cerita dunia..pastu ilmiah..pastu cerita famili aku..pastu mengarut..
macam2 la bahan yang aku dah letak..
Yang paling bestnya..dengan ber'blog' nie..aku dapat kenal dengan macam2 member blog..
Dari situ aku dapat belajar nak edit gambar..Ha!tu yang best!!
Best pada aku la..
Okla..Ahad lepas adalah Hari Bapa..Pada abah aku,Pak mertua aku dan bapak2 sekalian,
aku ucapkan selamat Hari Bapa..
Semoga pada korang baru masuk ke alam bapak macam aku nie..Aku harap dan berdoa,agar kita nie akan menjadi bapa yang baik pada anak2..
Bapa yang mampu menjadikan anak sebagai harta yang berguna setelah kita tiada nanti..
Tu Hari Bapa..
Tak lama lagi kita nak puasa dah..amacam??korang yang ade tinggal pose,dah ganti?
Lelaki ok kot...yang pompuan nie..dah setel dah?
Apa2 pun sekali lagi jom kita berdoa agar umur kita dipanjangkan..
Dapat lagi kita kita bertemu dgn Ramadhan..
Insyallah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails