Wednesday, June 10, 2009

Bahasa Inggeris

Oleh sebab takde bahan yang menarik nak dikongsi ngan korang..aku letak je la gambar2 lama
yang sempat aku edit nie..
Ade je bahan,tapi yang paling menarik pun isu Bahasa Inggeris wajib lulus untuk dapat sijil SPM..entahla..nak setuju pun aku tak tau..nak tak setuju pun aku tak tau..
Cume,semalam aku sembang ngan abang ipar aku..die cikgu kat area Kota Tinggi nu..
so..jawapan die senang je..makin bertambah la keje cikgu nie..
Pasal PSMI pun tak setel2 lagi..nie dah datang pulak bala baru..
terfikir gak aku..kalau masa aku dulu diorang dah buat 'wajib' kompom aku antara yang tak boleh amek sijil SPM..
Bukan la aku nie tak pandai BI..cume cukup2 makan je..
tapi sekarang,jangan main2 ngan aku..
Siap slang London lagi..
ahak ahak ahak..
Apa2 pun kita tunggu je la keputusan Menteri Pelajaran baru ni nanti..
Kalau wajib,kita bapak2 yang ade anak nie..kene la standby pegi kelas Bahasa Inggeris..
nanti senang anak tanya..kita boleh jawab..
Jangan bikin malu oooo...








1 comment:

Fly said...

salam bro, fuh lama nak dengar cite lu bro, gua coti sekolah ni x gimana2 bro, dok jaadi suri rumah coz wife gua keje, baby lak kat umah mak gua,. Gua jenguk baby gua 2 hari sekali bro, minggu ni leh dikatakan hari2 gua ngan wife jenguk coz E-ein demam. keje2 yang lain ialah makan, tido, tengok dvd dan menanda kertas pekse. Beb lu semakin kacak lah sekarang, aweks2 lalu mesti teruja melihat lu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails