Tuesday, June 9, 2009

Kahwin Kahwin

Assalamualaikum..dah lama tak usik blog aku nie..
Hari nie aku still cuti lagi..esok aku dah mula keje dah..malas nak mula keje kompom ada..
Sepanjang cuti sekolah nie,apa program korang??
Pada yang nak kawin tu dah tentu ada program diorang..
So,macam aku ngan famili,kena la pegi kenduri kawin sepupu sepapat kitorang nie..
Jauh pulak tu..Kat Penang satu,kat Kedah satu..
Alhamdulillah..semua kenduri kitorang dapat pegi..
Masa cuti sekolah la banyak pengantin amek kesempatan buat kenduri..
Ape2 pun aku ucapkan selamat pengantin baru buat sepupu aku..
Hakimie dan isterinya..buat sepupu wife aku...dan juga opismate aku,Suhaiza..
Dengan ucapan 'semoga kekal hingga ke akhir hayat'
Amin..
Gambar diorang kawin tak sempat nak taruk..
Layan gambar lain je la dulu..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails