Tuesday, August 4, 2009

Futsal D2 @ IFC

Asyik gambar perpisahan je..Boring gak aku tengok..
Ni ha..gambar yang agak lama terperap dalam PC aku..
Gambar pertandingan futsal..
Pertandingan nie diadakan pada 27 Jun hari tue..
Lani dah bulan Ogos..Saja aku letak lambat2..Yelah,team aku kalah..Tak dapat hadiah..
Sedih wooo..Tapi takpe tahun depan aku akan pastikan team aku pulun semua hadiah..
Pertandingan ni terbahagi kpd 2 kategori..Kategori Lelaki dan Wanita..
Walaupun team aku kalah,tapi semangat juang untuk menang memang aku tabik kat budak2 aku..Buat team yang menang tahniah aku ucapkan..Buat team kalah,Padan muka korang..
Nak main sangat..ahak ahak ahak..
Terima kasih jugak sponsor kita..Sape ek..
Dari Levis,Kamdar,Sogo,Nikon,Adidas,Nike,Admiral,Umbro dan Bata..
terima kasih..tanpa diorang nie mungkin korang tak datang atau takleh main futsal..
hihihi..

Gaya team pompuan..Diorang nie memang tak pernah main..tapi..
Semangat diorang yang yang aku suka..

Patutla kalah..Lepak je..takde langsung nak warm up..
Dalam padang pancit..

Ni la manusia yang paling hebat..Lepas main terus berasap..
Takpe,minyak hitam mahal punye..

Muka2 kepenatan..Tapi Haji sempat senyum..

Cayalah make up tak cair..

Mana2 team berminat nak lawan team D2..
Boleh contact aku..tapi jangan nyesal plak..
Eksen nyer aku..

Gaya Tajudin..Boleh la kau gelecek Haji..Cuba gelecek aku..
Melekat kau kat jaring aku kerjakan kau..

Pancit ek..Tapi kau memang bagus Din..Lagi bagus dari Din-Din
yang ada dalam dunia nie..Hidup HPA..

Sekian je la gambar2 dan sedikit coretan dari aku..
Jumpa lagi tahun depan..Insyaallah..

1 comment:

Anonymous said...

Salam...
Errmm..Xder pe nak ckp nie,
tp nak ckp gak..
Su rindu ar kat warga D2 sume..
Su hrp sgt2, En Om letk la gmbr2 D2lg..
at least terubat gak rndu Su kat sume2 Warga D2 dan tau la perkembgn smsa kat sne kan..
En Om, krim salam kat Kak Ara tau..MMuuuaaahhhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails