Wednesday, October 14, 2009

Raya@Opis Edisi 1

Akhirnya..berjaya jugak aku masukkan gambar2 Jamuan Hari Raya kat opis aku..
Aku pun tak tau kenapa..Hari Isnin hari tu,bertanggal 12 Okt 2009,opis aku ada buat jamuan raya..Acara macam nie dah memang menjadi acara wajib setiap tahun..tak boleh tidak mesti kena buat..
Kalau tak buat,aku tak tau la ape nak jadi dgn D2..
Memang meriah majlis nie,sambil diperdengarkan dgn lagu2 raya,kitorang duduk bersembang sambil menikmati juadah yang yang ada..Masa tu aku rasa macam raya kat oversea pulak..
Macam raya kat kedutaan..(ceh!macam pernah raya kat oversea)..
Apa yang menariknya kitorang terima tetamu yang tak diundang..
Nak tau sapa tetamu tu,nanti Raya@Opis Edisi 2..
Ape2 pun layan gambar ni dulu..



Antara juadah wajib untuk raya..Tahun depan cuba lain juadah pulak..

Ni yang aku paling selera sekali..Tapi tak leh makan banyak beb..Sakit perut..Adus!!

Aku ngan En.Harudin.
Masih aku kekalkan kehenseman dan kekacakkan..

Ni team Nasyid yang bakal menyampaikan lagu 'Selimut Putih'
sempena majlis raya kitorang ni..

Walaupun tak complete berbaju Melayu,namun aku lebih kacak dari diorang berbaju Melayu penuh..Itulah kenyataan..hehehe

Aku ngan otai2 D2..

Afham ngan aku..
Kau kempes kan perut ek Ham??Patut nampak kempes..
Kuang hajaq..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails