Wednesday, October 21, 2009

Raya@Opis Edisi 2

Seperti yang dijanjikan Raya@Opis Edisi menyusul..
Walaupun agak lambat,dek kerana kebizian yang melampau..
Tapi,dek kerana janji,aku tetap masukkan gambar2 raya kat opis aku..
walaupun,Syawal baru meninggalkan kita,kemeriahan nya masih terasa.
Sebagai contoh,hujung minggu nie,still ada open house lagi..
Tak kisah la..yang penting kita gembira dgn ape kita buat..
Anyway,jom layan gambar2 kat bawah..Dengan gambar tetamu yang tak diundang sekali..


Mak2 dara bergambar..Posing yang tak tentu hala..

En.Bid,En.Mat dan En.Azman.

Lemang kebanggaan D2..

Bukan senang nak amek gambar 2 Bos nie..Kira bertuah la aku dapat amek gambar diorang..

Acara merebut juadah raya.

Apa nak tulis nie.

Bergotong-royong menyiapkan hidangan.

Lelaki gagah perkasa..

Tu aku..nampak??tuuuuu...nampak tak??tak nampak sudah..

Ni lah dia tetamu tak diundang yang aku cakap tu..Minah saleh dari New York..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails