Tuesday, November 24, 2009

Perodua Alza

Ye..akhirnya Perodua Mpv Alza dilancarkan dengan rasminya oleh Timb.Perdana Menteri Malaysia..Aku rasa seluruh rakyat Malaysia menanti dengan penuh sabar utk melihat kemewahan Alza yang diwar2 sebelum nie..
Macam aku sendiri,aku sebelum ni banyak bukak laman web yg ada gambar Mpv nie..
Yelah,takat gambar yang belum sahih nya aku sendiri tak puas..

Dengan terlancarnya Alza..Saingan buat Proton dalam memantapkan lagi pengeluaran kereta buatan diorang..Bagi pengguna atau pembeli,diorang ada pendapat dan pandangan yang berbeza..So,Proton perlu memikirkan bagaimana nak mem'bagus'kan lagi produk pengeluaran diorang..
Apa yang aku nampak ialah Perodua mengguna kaedah harga..
Harga Alza lebih murah berbanding Exora..
So,ini memberi impak yang besar buat Proton dalam persaingan otomobil nasional..
Justeru,Proton kene memikirkan bagaimana utk memastikan kepuasan pengguna disamping mengekalkan harga mampu milik..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails