Thursday, January 7, 2010

2 Bulan Dah..

Entri kedua aku..
Wah!ari nie genap 2 bulan usia anak ketiga aku-Ainnur Farihah...
Cepat betul masa bergerak..Dan cepat jugak la umur aku yang makin dah nak dekat dgn angka 30..Sejak masuknye tahun 2010, aku banyak nyembang pasal umo 30 nie bukan ape, sebab nyer mase budak2 dulu sibuk nak masuk 20..lani, dok macam risau bile dah sampai angka 30..(risau ke?)..ade la sikit..risau bukan takut kedut2 dimuka ku ini..
Risau kan amalan..Cukup ke amalan nie..

Difikir2 kan balik umur 30 nie apa perancangan aku ek??
Buat mase nie belum ada perancangan yg utuh untuk aku merencanakan ia..
Bab anak..Aku rase nak rileks dulu..Alhamdulillah sebelum 30, aku dah memiliki 3 cahayamata yg comel2..Kumpul duit??emm..tu dah ada mase aku umur 20an lagi..tapi tak pernah nyer lekat duit..asyik habis je..kat mana habisnyer aku pun tak tau..heran!!!
Ape yang jadi keutamaan sekarang..Family first..jaga famili..jaga diri..
Buat korang yang dah sampai atau hampir ke umur 30..enjoy ngan umur korang..
sebab tahun depan dah tambah setahun lagi..pastu tambah lagi..dan lagi..dan lagi..
Last sekali tua la kita..hehehe..
*Hepi Besday buat kengkawan yang menyambut ulangtahun sepanjang bulan Januari nie..*


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails