Wednesday, January 6, 2010

Azam atau Azab!!!

Salam tahun 2010..
Ini lah tulisan dan entri aku yang pertama buat tahun 2010..
Still macam biasa..belum ada perubahan yang ketara dalam perjalanan hidup aku..Maybe awal lagi kot..Cume yang ketara ialah setiap pagi aku tak terus pegi ke opis..
Tapi, aku kene hantar anak aku yang sulong tu ke sekolah..
Wah!bukan main seronok die nak ke sekolah..
Aku sedikit rushing..lama2 ok la kot..selama hari pun aku rushing gak..hehehe..
Memandang tahun baru menjelma..azam baru jadi topik panas dalam setiap perbualan dan persembangan kita..
Yang seronok nyer..aku ade sembang ngan satu member aku nie..
Die tanye aku pasal azam!!!


Azam!!!perghh..soalan yang memang paling aku takut nak jawab..
Yela..setiap tahun ade azam..tercapai ke masalah nyer..tu yang takut nak jawab tu..
Tapi aku selamba je beb..aku jawab penuh berhemah dan beretika..
Aku jawab..aku mmg ada azam..tapi, ada tapi..ape yang terhidang depan mata atau peluang datang bergolek..jangan disia2kan..contoh aku kate kat die..kalau azam tahun nie ko nak beli rumah..tapi, termampu beli kete je..nak tahan ape..belasah je le..rumah tahan dulu..
Bukan ape..pada aku, aku takut azam aku bertukar jadi AZAB!!!!
Tu lah yang menakut kan aku bile berbicara pasal azam..
Azam aku tahun nie nak jadi baik dan baik dan baik..
Azam korang????

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails