Tuesday, April 20, 2010

Lamanya Cuti

Assalamualaikum..Wah!lama betul aku 'cuti'..dok kire2, ini adalah entri pertma aku dalam bulan April..Tu pun dah nak habis bulan..punyalah lama ber'cuti', sampai orang dok tanye mana part 2 ko Mar..asyik part 1 je..hehehe..'cuti' la bro..
Sepanjang percutian aku, banyak bende dan perkara yang aku tengok dan pelajari..
Hemm..antaranyer, nak aku cite ke? cite je la kan..seorang sahabat aku ade jupe ngan aku masa 1 april aritu, die call aku.."Mar, ko free tak lunch nie?"...aku bagitau die aku free je..So, lepas deal ngan die tempat dan masa, kitorang pun jupe la..dipendekkan cite, sahabat aku ni jupe sebab ada masalah rumahtangga...Lepas beberape hari, aku ade call die bertanye kan ape jadi ngan kisah die aritu..Dari copong telefon aku, kedengaran suara sahabat aku terlalu gembira..Everything is ok..Kembali normal kate nyer..Alhamdulillah..makne nyer takde kejadian yg tak kita inginkan..
Huh!!sepanjang per'cuti'an aku nie, aku banyak jalan ke blog2 lain..Aku tak tumpu pada blog2 kengkawan aku je..Aku banyak jalan ke blog2 aku rase blog tu berilmiah dan ade perkongsian ilmu yang aku perlu2kan..
Terbaru aku ber'temu' dgn satu blog ni, blog ni amat menarik..Menarik nyer ialah cerita nyer bersandarkan kisah benar tuan empunye blog nie..ape blog nyer??buat mase ni aku still to try remember nama blog nyer..sebab aku bukak tadi kat opis...
Ni kat rumah, memang nak cube ingat..bile dok ingat, makin jauh pulak nama blog nyer..
Aku dok harap lepas ni aku tak ber'cuti' lama2...tak berani aku berjanji..besar akibat nyer dok janji tapi tak tunaikan..
okla..aku nak baring2 sambil nak ingat nama blog yang aku kata tadi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails