Tuesday, September 21, 2010

Hari Raya Edisi 1.

Salam..Akhirnyer dapat jugak dgn izin Allah utk aku upload gambar2 raya..
Sebenarnye kitorang ada amek gambar raya masa 1st day raya aritu..Tapi, atas ketereran anak lelaki aku..die delete habis semua gambar dalam kamera..
Baik gambar kat belah wife aku..jugak belah famili aku..aduh!!!rasa mcm nak nangis je..
Ape kan daya, bende dah jadi..
Demi hari raya yang datangnya sekali setahun..aku pakat ngan wife aku utk buat sesi bergambar kali kedua..so, pada raya ketiga, kitorang pakailah balik baju raya yang bertemakan 'Ungu'..
Nilah antara gambar yang sempat kitorang amek..Pada yang takde dalam gambar ni jangan amek hati yek..Nanti raya haji pulak kita bergambar sakan..
Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin..

Riang Ria Hari Raya...Ainnur n Amirul dan sepupu2..
Ni masa ke rumah Abg ipar aku kat Perak..Tahniah sebab dapat baby baru..
Belum cukup ramai lagi nie..
Lupe lak nama die nie..Yang pasti belakang ade Rizki...
Wah!!!banyak nyer duit...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails