Tuesday, November 2, 2010

Bila....

Sudah pun masuk bulan 11..tinggal sebulan je nak habis tahun 2010..cepat betul masa berlalu..
2011 pulak nak menjengah..Huh!barula ada sikit mood nak mengupdate blog nie..sekian lama tak usik...usik tu usik..tapi, tetiba je mood hilang..
aku pun tak tau pasai apa..
Tu lah nak cite topik ape pun tak tau sangat..

Insyallah 7 Nov nie, cukuplah setahun umur anak aku yg ketiga yakni Ainnur Farihah..
Bila nak tambah lagi??? belum di pikiaq lagi...
Bagi umi nyer rehat dulu...tapi, rezeki Allah, andai Dia nak bagi kami terima dgn senang hati..
Dok kira2 Raya Haji dah pun hampir..Bila dok tgk TV, ada berita pasal jemaah haji Malaysia kat Mekah..seronok rasanya..jeles pun ada..bila la aku n famili dapat ke sana..

Tadi pagi baca paper..Bila aku baca buat kali pertama, aku teramat setuju dgn pandangan bekas mufti Perlis...dia berpendapat Anwar Ibrahim patut berundur..
Bagi la 'can' kat org lain utk mencorak hala tuju politik Malaysia..
Bila dah terlalu lama, org pun naik muak..lama2 letih nak ikut perkembangan Anwar..

Tu cite Anwar...cite pasal banjir pulak..
Aku harap org2 Perlis, Kedah dan sewaktu dgn nyer..banyak2 la bersabar..
Ini tak lain tak bukan..Ujian dari Allah utk hamba2-Nya yg beriman..

So..kita sambung esok pulak..insyallah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails