Wednesday, November 3, 2010

Mimpi...

Saja aku letak poster filem Madu Tiga nie..Bukan maksud aku nak berbini lebih..
Cuma aku nak cite pasal member aku nie..
Ada satu malam tu, aku ngan member aku ni dok pekena teh..
Member aku ni orang nyer agak merumitkan..sampaikan mimpi pun nak cite ngan aku..
Kadang mimpi die kelakar sangat..Tapi, pasal member punye pasal..layan je la...

Die bagitau aku..ada satu malam tu die ada dapat mimpi..
Aku tanya die mimpi pasal apa pulak kali nie..

"Mar, malam kelmarin aku mimpi."
"Mimpi ape pulak kali nie."

Die pun mula.."Aku mimpi kat tempat tido aku ngan bini aku ada 2 perempuan yang aku tak kenal tido sekali ngan kitorang."
Aku tanya die."Lawa ke?"
"Lawa beb..kau tau, dalam mimpi aku tu aku tido diantara 2 perempuan tu..bini aku lak dok tgh tido sebelah perempuan satu lagi tu..ko bayangkan la aku diapit 2 perempuan tu.."

"Bestla tu"kata aku..

"Best tu memang la best..cume bila aku nak pegang je perempuan tu yelah nak raba2 la kan..bini aku bersuara..So, aku mcm takut la kan.."
"Alah mimpi pun takut ke..raba je la.."aku celah..
"Ke ko ada hajat nak berbini lebih bro.."tambah aku..

"Ko gile Mar.."
"Tapi Mar, bile aku bangun tido je bini aku pandang aku semacam beb.."

Apa lagi gelak besar la aku..."hahahhaha...ko mimpi siap ngigau kot..hahaha"
"tu la tido tak basuh kaki.."
"Ko main2 la Mar..aku serius ni.."
"ok2..ape jadi lepas tu.."

"Ha..ko nak tau..bini aku lani makin manja ngan aku beb..rasa best je..hehehe.."

So, pada suami2 yang rasa bini die dah makin kurang manja nyer..korang boleh la buat mcm member nyer skill..korang buat2 ngigau sebut nama pompuan lain..kompom lepas bini korang makin manja dan sayang kat korang..tak pun kepala korang benjol..
hahaha..
selamat mencuba...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails