Thursday, November 4, 2010

Skandal Suami...

Salam..Semalam entri aku pasal mimpi..So, wife aku agak tertarik dgn cite kat dalam tu..
Jadi die mintak aku buat cite pasal 'Lelaki yang dah kawen tapi dok berkasih2 dgn pompuan lain'...
Gulpp!!!isu yang agak heavy jugak nie..bukan la pasal kena kat batang hidung sendiri..
Tapi, kengkawan aku ada jugak yang mcm tu beb..
Aku tanya wife aku,"nape nak suruh isukan benda nie?"
"Yelah..geram kadang dgn laki buat kat wife diorang mcm tu..Wife kat rumah punya la jaga kabajikan rumahtangga..suami pulak dok sedap2 main ngan pompuan lain.."wife aku mulakan kata2..

"Bersebab kot"aku cuba hot kan wife aku..
"sebab ape nyer..kalau dah gatal...gatal la jugak..tak cukup ke isteri kat rumah tu.."
Aku lak celah."tapi, takleh salah kan laki 100%..habis pompuan gatal jugak.."

"tengok salahkan pompuan lagi..habis, laki tak gatal?pompuan ni bang kalau dah dijanjikan macam2..memang la layu.."
"so, pompuan tak gatal la..kalau die tau yg laki dah beristeri, janganla dekat..ini tak, lagi die tau, lagi die nak..siap kalau nak kawen ngan die, suruh lak laki tu cerai wife pertama die..konon2 tanak dimadukan..ha! macam mana?"tanya aku..

"sape suruh cari masalah..laki kan ada akal..so, fikirla mana yg terbaik..bile dah ikut nafsu, tu yang problem tu..masalah nyer bang, kalau laki betul2 dalam niat die..maybe bende ni jadi baik..
kalau nak poligami, buat betul2..ini tak, dok la simpan pompuan tu..kesian pompuan tu.."
slow je wife aku jawab..memang ada betulnye...

"macam nie la..kita biaq pi la kat depa..kita nie, doa2kan la moga2 rumahtangga kita aman bahagia.."aku cuba nak closing..

"nanti kita sambung lagi yek.."ingat dah habis..siap ada sambungan lagi..

tu la sepanjang persembangan kitorang dalam kete..on the way balik rumah..

2 comments:

Kama said...

ermmmm...skang ni kan bro, bukan skandel suami org je skandel bini org pon dah byk...yg sedih tu berskandel ngan laki org gak...nnt ade mase bro tolong kupaskan bg pihak saye ek...klo saye je berhujah sorg takot teremosi pastu adelah org2 yg tak setuju dan salah anggap lak..ape2 pon bro mmg best..hehehe(bodek)

Gogos said...

insyallah..agak menarik isu tu..cume perlukan masa utk dikupas..anyway, thanks ti comment..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails